تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان هتل نایری

در این یاداشت میخواهم تجربه خود را از 3 شب اقامت در هتل نایری ایروان بگویم . طبق روال همیشگی تور زمینی ارمنستان که شامل 6 روز سفر و 3 شب اقامت در هتل است به این هتل آمدیم  ، این هتل جدید ساخت است و طبق گفته لیدر تور متعلق به یکی از افراد مهم ارمنستان است  . هتل نایری در 8 طبقه درست شده که شامل 120 اتاق است که شامل اتاق های 1و 2 تخته ، سوئیت و اتاق سلطنتی میباشد که مخصوص افراد مشهور و یا رجال سیاسی است. این هتل دارای 1 سالن کنفرانس و 2 سالن جلسه است که با توجه به سکوت محله و خود هتل مکان مناسبی برای قرارهای کاری و رسمی است . در کل نایری یکی از باب ترین هتلهای تور ارمنستان برای ایرانیان است.

  هتل از بدو ورود حس خوشایندی به مسافر میدهد ، دربان مودب و محترم ،آسانسور های مدرن و تمییز ، کارکنان مسلط به انگلیسی ، محیط دلباز و نو با معماری زیبا ، رستوران بزرگ تنها چند ویژگی خوب این هتل هستند.

از دیگر ویژگی دیگر این هتل استخر تمیز و نسبتا بزرگ ، امکان خشکشویی ، آرایشگاه ، کولر خوب ، سیستم هشدار آتش سوزی ، اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق ها ، ارام و ساکت بودن محیز اطراف هتل و در کل خود هتل ، منو متنوع بار ، صبحانه مفصل و متنوع ، منظره اتاق ها که به کو های آرارات دید دارند ، تلویزیون و ماهواره ، تخت نرم و راحت ، سرویس روزانه اتاق ها و تعویض ملحفه ها بصورت روزانه و بسیاری امکانات دیگر هست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.