تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان

تور ارمنستان 94

سالها و سالها است که مسافران ایرانی برای سفر های خارجی خود ارمنستان را انتخاب می کنند ، کشور رویایی با فرهنگی نزدیک به کشور ایران که هم مرز با مرز و بوم ما می باشد مقصدی خوب برای مسافرانی است که می خواهند با هزینه ای معقول یک سفر خارجی را تجربه کنند و خستگی کار روزانه را از بدنشان تخلیه کنند. آژانس های مسافرتی ایران مانند الیسا و تچرا سیر این سفر رویایی به کشور ارمنستان را تحت عنوان تور ارمنستان انجام می دهند. تور ارمنستان معمولاً به دو صورت تور زمینی ارمنستان و تور هوایی ارمنستان برگزار می شود .

تور زمینی ارمنستان هفته ای یک بار برگزار می شود و مسافران معمولاً سفری 5 - 6 روزه را تجربه می کنند . در این سفر مسافران از تهران شروع به حرکت می کنند و از مرز نوردوز از ایران خارج می شوند و پس از طی مسیری 4 - 5 ساعته به شهر ایروان می رسند. پس از آن 3 - 4 روز در این شهر می مانند و مسیر رفت را بر می گردند. تورهای زمینی با اتوبوس برگزار می شود و مسافران در مسیر در اتوبوس های VIP از این سفر رویایی بهره می جویند . معمولاً هزینه این سفر در حدود 600 - 700 تومان می باشد.


تور هوایی ارمنستان بسیار گران است و تنها برای کسیانی که امکان سفر به صورت زمینی را ندارند و یا به یک سفر تجاری می روند می ارزد. معمولاً تنها هزینه بلیط دو طرفه تهران ایروان در حدود 1 میلیون تومان است . البته باید این را هم در نظر گرفت که یک سفر هوایی حدود 3 ساعت طول می کشد و مسافران بدون خستگی راه به مقصد رسیده و بهتر می توانند از روز اول سفرشان استفاده کنند.


هر دو تور ذکر شده بسیار معمول بوده و مسافران بسیار زیادی تور ارمنستان را انتخاب می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.